Malatya merkez ilçe Battalgazi jandarma komutanlığı ekipleri, yeni tip korona virüs (Covid-19) denetimini arttırdı.
Battalgazi jandarma komutanlığı ekipleri, 35 personelin katılımı ile Covid-19 denetimi kapsamında sorumluluk bölgesinde 25 işyeri, 12 toplu taşıma aracı ve bin 400 şahıs kontrol edildi.
Yapılan kontrollerde Covid-19 tedbirleri kapsamında vatandaşlar ve işyerleri uyarıldı. - MALATYA
Son Dakika › 3. Sayfa › Jandarma Covid-19 denetimini arttırdı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.