Jandarma Covid-19 denetimini arttırdı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Jandarma Covid-19 denetimini arttırdı

Jandarma Covid-19 denetimini arttırdı
06.08.2020 17:34  Güncelleme: 19:00

Malatya merkez ilçe Battalgazi jandarma komutanlığı ekipleri, yeni tip korona virüs (Covid-19) denetimini arttırdı.

Malatya merkez ilçe Battalgazi jandarma komutanlığı ekipleri, yeni tip korona virüs (Covid-19) denetimini arttırdı.

Battalgazi jandarma komutanlığı ekipleri, 35 personelin katılımı ile Covid-19 denetimi kapsamında sorumluluk bölgesinde 25 işyeri, 12 toplu taşıma aracı ve bin 400 şahıs kontrol edildi.

Yapılan kontrollerde Covid-19 tedbirleri kapsamında vatandaşlar ve işyerleri uyarıldı. - MALATYA

Kaynak: İHA

Son Dakika 3. Sayfa Jandarma Covid-19 denetimini arttırdı - Son Dakika


Advertisement