Osmaniye'de bir kişi daha sağ kurtarıldı
OSMANİYE - Osmaniye'de depremde çöken binada çalışma yapan kurtarma ekipleri, 48 saat sonra bir kişiyi sağ olarak çıkardı.
Kahramanmaraş'ta meydana gelen depremler, Osmaniye'de de birçok binanın çökmesine neden oldu. Depremin ilk anından itibaren arama kurtarma çalışması yapan ekipler, birçok vatandaşı sağ olarak enkazdan çıkardı. Adnan Menderes Mahallesi'nde çöken 8 katlı Metin Tamer Sitesi'nde arama kurtarma çalışması yapan ekipler, gece bir ses aldı. O yönde çalışmasını sürdüren ekipler, hastane personeli olduğu öğrenilen Ümit Kaçakçı'ya ulaştı. Kaçakçı, ekiplerin çalışmasıyla enkazdan 48 saat sonra çıkarılarak hastaneye kaldırıldı.
Son Dakika › 3.Sayfa › Osmaniye'de bir kişi daha sağ kurtarıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.