Uluabat gölünde sazlık alanda yangın çıktı! Mandalar telef oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uluabat gölünde sazlık alanda yangın çıktı! Mandalar telef oldu

22.12.2019 19:17  Güncelleme: 20:47

Bursa'da bulunan Uluabat Gölü'nde, sazlık alanda meydana gelen yangın kısa sürede büyüdü. Birçok hayvanın yaşam olanı olan göl çevresinde ilk belirlemelere göre 3 manda telef oldu.

Bursa'nın Karacabey ilçesine bağlı Uluabat gölündeki sazlık alanda çıkan yangında 3 manda telef oldu. 45 dakika içerisinde büyüyen yangın gölün pek çok noktasına yayıldı.

Uluabat gölünde sazlık alanda yangın çıktı! Mandalar telef oldu

SÖNDÜRME ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR

Yangın, Uluabat gölünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, öğle saatlerinde Karacabey'e bağlı Uluabat gölündeki sazlıklar bir anda alev aldı. Yangın kısa sürede gölün etrafını sararken, Bursa Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri yangına müdahale etti. Yangında gölün kenarında mahsur kalan 3 manda telef olurken, itfaiyenin yangını söndürme çalışmaları devam ediyor.

Uluabat gölünde sazlık alanda yangın çıktı! Mandalar telef oldu

"İNŞALLAH BAŞKA TELEF OLAN HAYVAN YOKTUR"

Yangını gören vatandaş ise, "Gölde bir anda yangın çıktı. İlk 45 dakikada yangın çok büyüktü. Ardından kalan sazlar yanmaya devam ediyor. Gölün pek çok noktasında yangın devam ediyor. Burada pek çok canlı yaşıyor. Şu anda bizim gördüğümüz 3 tane manda telef olmuş. İnşallah başka telef olan hayvan yoktur" dedi.

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Uluabat gölünde sazlık alanda yangın çıktı! Mandalar telef oldu - Son Dakika


Advertisement