Erzurum Atlıspor Kulübü Başkanı Dedeoğlu Açıklaması
"Düzenlenen 53 müsabakada yenilmediğimiz için cirit takımımızla gurur duyuyorum" dedi.
Erzurum Atlı spor Kulübü Başkanı İrfan Dedeoğlu,
"Düzenlenen 53 müsabakada yenilmediğimiz için cirit takımımızla gurur duyuyorum" dedi.
Dedeoğulu, yaptığı açıklamada, Denizli'de düzenlenen Atlı Cirit Türkiye Şampiyonası dörtlü finallerinde tüm rakiplerini geride bırakarak, yeniden Türkiye şampiyonu olmanın gururunu yaşadıklarını belirtti.
Şampiyonluk sayısını 5'e çıkardıklarını ifade eden Dedeoğlu, "Türkiye Şampiyonası'nda son müsabakada, Sivas Atlıspor'u da mağlup ederek, yenilmezlik serisini 53'e çıkardık. Düzenlenen 53 maçtır yenilmediğimiz için cirit takımızla gurur duyuyorum. Türkiye'de amatör spor dallarında işini profesyonelce yapan bir kulüp olmanın da gururu ayrı. Tüm sporcularıma teşekkür ederim."
Muhabir: Selami Küçükoğlu
Yayıncı: Emine Konuk - ERZURUM