ABD'de koronavirüs (Covid-19) nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 200 bin 197'ye yükseldi.
Koronavirüs nedeniyle en çok can kaybının yaşandığı ABD'de virüsün başladığı günden bu yana 200 bin 197 kişi hayatını kaybederken, vaka sayısı 6 milyon 788 bin 147 kişiye ulaştı. Ülkede, 4 milyon 68 bin 86 kişinin ise iyileştiği ifade edildi.
Son Dakika › Dünya › ABD'de koronavirüsten ölenlerin sayısı 200 bini geçti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.