İstanbul'da meydana gelen 5,8 büyüklüğündeki depremin ardından yapılan durum tespit toplantısına İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun çağrılıp çağrılmadığı polemiği sürüyor.
Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığında (AFAD) yapılan, bakanların katıldığı toplantıya çağrılmadığını bir kez daha yineleyen İmamoğlu, "3 gündür önüne gelenin bu toplantıyla ilgili yorum yapmasını kınıyorum." dedi.
Son Dakika › Dünya › İmamoğlu: AFAD'daki toplantıya çağrıldığımı ispat etsinler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.