İnegöl Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Oto Galericiler Sitesi çevresinde oturan vatandaşların şikayetçi oldukları konuları yerinde inceledi.
İnegöl Oto Galericiler Sitesi Kooperatifi yöneticileri ve esnaf ile birlikte siteyi ve çevresini gezen Başkan Aktaş, teftiş sonrası yaptığı açıklamada, "Yaklaşık dört yıl önce yaptığımız Galericiler Sitesi ile alakalı çevre sakinleri tarafından dile getirilen şikayetleri görüşmeye geldik. Galericileri Mesudiye'ye, buraya taşımıştık. Tabi ietrafıyla alakalı bir dizi düzenleme yapılması gerekiyor. Bu manada şikayeti olan konut sakinleri var, ama burada güzel bir site mevcut. Ufak tefek elden geçirmelerle burası daha güzel olacak. Asfaltlama sonrası etrafı leylandilerle çevireceğiz. Bir proje hazırlayıp kendileri ile paylaşacağız. İnşallah kısa zamanda bitirip mahalle sakinlerimizin sıkıntısını gidermiş olacağız" dedi. - BURSA
Son Dakika › Ekonomi › Aktaş Oto Galericiler Sitesi'ni Denetledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.