15 Bin Öğrenci Kötülüklere Karşı Yürüdü - Son Dakika
Son Dakika Logo

15 Bin Öğrenci Kötülüklere Karşı Yürüdü

15 Bin Öğrenci Kötülüklere Karşı Yürüdü
21.11.2012 12:41  Güncelleme: 12:47

Gebze Belediyesi ve Yeşilay Kocaeli Şubesi'nin etkinliğinde, 15 bin öğrenci zararlı alışkanlıklara karşı yürüdü.

Gebze Belediyesi ve Yeşilay Kocaeli Şubesi'nin etkinliğinde, 15 bin öğrenci zararlı alışkanlıklara karşı vatandaşları bilinçlendirmek için yürüdü. Sabah saatlerinde Gebze Kent Meydanı'nda toplanan 15 bin öğrenci, konser eşliğinde eğlenerek yürüyüşü beklemeye başladı. Gebze Belediyesi ve Yeşilay Şubesi'nin ortaklaşa düzenlediği, "Kötülüklere Karşı 10 Bin Yeşil Adım" yürüyüşüne 15 bin öğrenci katıldı. Gebze Kent Meydanı'nda yürüyüşe başlayan

öğrenciler, Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker'in önderliğinde eski çarşıya kadar yürüdü. Taşıdıkları rüzgargülü, broşür, pankart ve Yeşilay afişlerini çevredeki vatandaşlara gösteren öğrenciler, büyük bir coşku yaşayarak vatandaşları kötü alışkanlıklardan uzak durmaları konusunda uyardı. Eski çarşıya kadar yürüyen öğrenciler, yürüyüşlerine burada son verdi.

Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, her şeyin ilkini yaptıklarını belirterek "Bu da ilklerden bir projedir. Bu proje inşallah Tükiye'ye örnek olur. Bütün vilayetlerde bu tür organizasyonlar yapılarak çevreye biraz daha dikkat çekerek gençlerimize sahip çıkma noktasında onlarında gayret göstermesini istiyoruz" dedi. - KOCAELİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel 15 Bin Öğrenci Kötülüklere Karşı Yürüdü - Son Dakika


Advertisement