Gebze Belediyesi ve Yeşilay Kocaeli Şubesi'nin etkinliğinde, 15 bin öğrenci zararlı alışkanlıklara karşı vatandaşları bilinçlendirmek için yürüdü. Sabah saatlerinde Gebze Kent Meydanı'nda toplanan 15 bin öğrenci, konser eşliğinde eğlenerek yürüyüşü beklemeye başladı. Gebze Belediyesi ve Yeşilay Şubesi'nin ortaklaşa düzenlediği, "Kötülüklere Karşı 10 Bin Yeşil Adım" yürüyüşüne 15 bin öğrenci katıldı. Gebze Kent Meydanı'nda yürüyüşe başlayan
öğrenciler, Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker'in önderliğinde eski çarşıya kadar yürüdü. Taşıdıkları rüzgargülü, broşür, pankart ve Yeşilay afişlerini çevredeki vatandaşlara gösteren öğrenciler, büyük bir coşku yaşayarak vatandaşları kötü alışkanlıklardan uzak durmaları konusunda uyardı. Eski çarşıya kadar yürüyen öğrenciler, yürüyüşlerine burada son verdi.
Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, her şeyin ilkini yaptıklarını belirterek "Bu da ilklerden bir projedir. Bu proje inşallah Tükiye'ye örnek olur. Bütün vilayetlerde bu tür organizasyonlar yapılarak çevreye biraz daha dikkat çekerek gençlerimize sahip çıkma noktasında onlarında gayret göstermesini istiyoruz" dedi. - KOCAELİ
Son Dakika › Güncel › 15 Bin Öğrenci Kötülüklere Karşı Yürüdü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.