Adana'nın Ceyhan ilçesinde bir evde çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Alınan bilgiye göre, Büyükkırım Mahallesi Abdurrahim Yeşil Caddesi'nde bulunan bir evden alevler yükseldiğini gören vatandaşlar durumu ilgililere bildirdi.
Bölgeye gelen itfaiye ekipleri, yangını çevredeki binalara sıçramadan söndürdü.
Yangın nedeniyle kullanılamaz hale gelen evde kimsenin olmadığı belirtildi.
Yangının elektrik kontağından kaynaklandığı tespit edildi.
Son Dakika › Güncel › Yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.