Adıyaman'da İHD Üyeleri Barış Nöbeti Tuttu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adıyaman'da İHD Üyeleri Barış Nöbeti Tuttu

Adıyaman\'da İHD Üyeleri Barış Nöbeti Tuttu
16.09.2015 12:46

Adıyaman'da İnsan Hakları Derneği üyeleri barış için sabaha kadar şube binalarının önünde nöbet tuttu.

Adıyaman'da İnsan Hakları Derneği üyeleri barış için sabaha kadar şube binalarının önünde nöbet tuttu.

İHD üyesi 50 kişi dün gece Hocaömer Mahallesi'ndeki İHD şubesinde bir araya geldi ve son zamanlarda yaşananların son bulması dileğiyle barış nöbeti başlattı. Sabaha kadar süren barış nöbetine ilişkin konuşan İHD Şubesi Başkanı Osman Süzen, Kürt sorunun barışçıl ve demokratik çözümünü istediklerini ifade etti. Her türlü fikrin serbestçe dile getirilmesinin demokratik hak olduğunu savunan Süzen, "Toplumun tüm kesimlerine halkların kardeşliğine haykıralım. Türkiye'nin batısında Kürt yurttaşlara yöneltilen şiddete, nefret söylemlerine ve linç girişimlerine 'dur' diyelim. Hangi parti olursa olsun, siyasi parti, gazete ve dergiler ile ve demokratik kurumlara yöneltilen şiddete 'dur' demek için barış nöbetindeyiz" dedi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Adıyaman'da İHD Üyeleri Barış Nöbeti Tuttu - Son Dakika


Advertisement