Adıyaman'da 'Öteki Sağlık' Semineri Düzenlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adıyaman'da 'Öteki Sağlık' Semineri Düzenlendi

Adıyaman\'da \'Öteki Sağlık\' Semineri Düzenlendi
05.01.2016 00:58

Adıyaman Kent Konseyi Kadın Meclisi tarafından ‘Öteki Sağlık’ semineri düzenlendi.

Adıyaman Kent Konseyi Kadın Meclisi tarafından 'Öteki Sağlık' semineri düzenlendi.

Araştırmacı-Yazar Nuray Karpuzcu'nun konuşmacı olarak katıldığı seminer Belediye Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi.

Seminerde Araştırmacı-Yazar Nuray Karpuzcu, alternatif tıp, hacamat ve sülük tedavisi, kan grubuna göre beslenme konularında bilgiler verdi.

Seminer sonunda Kadın Meclisi Başkanı Ümmü Gülsüm Öncel, Araştırmacı-Yazar Nuray Karpuzcu'ya çiçek takdim ederek, semine katılmalarından dolayı teşekkür etti. - ADIYAMAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Adıyaman'da 'Öteki Sağlık' Semineri Düzenlendi - Son Dakika


Advertisement