Ağrı'da oğlu tarafından evlerinde bıçaklanan kadın yaşamını yitirdi.
Abide Mahallesi Şafak Apartmanı'nda yaşayan anne S.G. (50) ile oğlu M.G. (29) arasında henüz bilinmeyen nedenle tartışma çıktı. Tartışmanın ardından M.G, annesini bıçakla yaraladı.
İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri S.G'nin hayatını kaybettiğini belirledi.
Şüpheli M.G. polis ekiplerince gözaltına alındı.??????? Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen M.G, çıkarıldığı nöbetçi sulh ceza hakimliğince tutuklandı.
Son Dakika › Güncel › Ağrı'da oğlu tarafından bıçaklanan kadın hayatını kaybetti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.