Konya'da aşırı derecede alkol alan 64 yaşındaki Mustafa Sarıkaya girdiği çöp konteynerinde uyuya kaldı. Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından kurtarılan Sarıkaya, basın mensuplarının çöpe nasıl girdiniz? sorusuna, "Hatırlamıyorum. Çöpe mi girmişim?" demesi dikkat çekti.
ALKOL ALIP ÇÖP KONTEYNERİNDE UYUDU
Olay, saat 22.30 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Nişantaşı Mahallesinde meydana geldi. İddiaya göre, aşırı derecede alkol alan ve kolonya içen Mustafa Sarıkaya, alkolün etkisiyle konteynere girerek uyudu. Çöp atmaya giden vatandaşlar Sarıkaya'yı fark ederek durumu polise bildirdi. Olay yerine gelen ekipler Mustafa Sarıkaya'yı çıkartamayınca itfaiyeden yardım istedi. İtfaiye ekipleri merdiven yardımıyla Sarıkaya'yı konteynerden dışarı çıkardı. Uzun süre yerde oturan ve sağlık ekiplerinin yardımını kabul etmeyen Sarıkaya, basın mensuplarının çöpe nasıl girdiniz? sorusuna, "Hatırlamıyorum. Çöpe mi girmişim? Yok öyle bir şey." demesi dikkat çekti. Polisinde yardım teklifini kabul etmeyen Sarıkaya olay yerinden uzaklaştı.
Son Dakika › Güncel › Konya'da Alkollü Vatandaş Çöp Konteynerinde Uyuya Kaldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.