Antalya'nın Alanya ilçesinde tedavileri tamamlanan iki şahin ve bir kartal doğaya bırakıldı.
İlçede vatandaşların yaralı halde bulduğu iki şahin ve bir kartalın Alanya Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğünce tedavileri tamamlandı.
Yaklaşık iki ay süren tedavilerinin ardından kuşlar, Alanya Veteriner İşleri Müdürü Saim Kanlı ve Alanya Doğa Koruma Milli Parklar Mühendisi Mevlüt Kodal tarafından doğal yaşam alanlarına salındı.
Son Dakika › Güncel › Tedavileri tamamlanan iki şahin ile bir kartal doğaya salındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.