Kasım güneşi Antalya'da sahilleri doldurdu
ANTALYA'da etkisini sürdüren sıcak havayı fırsat bilenler sahilleri doldurdu. Ailece sahile koşanlar, kendilerini serin sulara bıraktı.
Antalya'da 2 gündür etkisini sürdüren sıcak nedeniyle soluğu Konyaaltı Sahili'nde alan yerli ve yabancı turistler, güneşin tadını çıkardı. Kahvaltı yapanların yanı sıra, sahil bandında yürüyüşe çıkanların görüntüsü, ilkbahar günlerini aratmadı. 25 dereceye ulaşan hava sıcaklığında Akdeniz'in tadını çıkaranlar denizden çıkmadı.
Meteoroloji Bölge Müdürlüğü yetkilileri, sıcaklıkların önümüzdeki hafta da sürmesini beklediklerini kaydetti.
Son Dakika › Güncel › Antalya - Kasım Güneşi Antalya'da Sahilleri Doldurdu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.