Antalyaspor Başkanı Gencer: "Kupada Final Oynamak İstiyoruz" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Antalyaspor Başkanı Gencer: "Kupada Final Oynamak İstiyoruz"

Antalyaspor Başkanı Gencer: "Kupada Final Oynamak İstiyoruz"
14.12.2015 13:45

Antalyaspor Kulübü Başkanı Gültekin Gencer, "Ziraat Türkiye Kupası'nda finale kadar gidip yeni stadımız Antalya Arena'da final heyecanını yaşamak istiyoruz" dedi.

Antalyaspor Kulübü Başkanı Gültekin Gencer, "Ziraat Türkiye Kupası'nda finale kadar gidip yeni stadımız Antalya Arena'da final heyecanını yaşamak istiyoruz" dedi.

Antalyaspor, yarın Ziraat Türkiye Kupası grup müsabakasında Giresunspor'la karşılaşacak. Mersin İdmanyurdu galibiyetiyle moral bulan Antalyaspor, kupa maçı hazırlıklarını bugün yaptığı çalışmayla tamamladı. Kırmızı beyazlılar, Mehmet Uğurlu ile takım kaptanı Eto'o koordinasyonunda gerçekleştirilen antrenmanda, istasyon çalışması yaptı. Taktik ve şut çalışmasıyla sona eren antrenmanda taktik çalışmasının yöneten Eto'o, oyunu sık sık durdurarak arkadaşlarına uyarılarda bulundu.

"KÖTÜ TEZAHÜRATIN AFFI YOK"

Antalyaspor'un antrenmanını Başkan Gültekin Gencer ile bazı yönetim kurulu üyeleri de izledi. Mersin İdmanyurdu maçını izleyen 6000 taraftarına takımlarını 90 dakika destekledikleri için teşekkür eden Başkan Gencer, çok sayıda taraftarının Osmanlıspor karşılaşmasındaki kötü tezahürat nedeniyle izleyemediğini hatırlattı. Taraftarının kötü tezahürat konusunda daha dikkatli olmalarını isteyen Başkan Gencer, şöyle devam etti:

"Bu maçta Antalyaspor'u seyretmekten mahrum olmuş seyircilerimiz var. Türkiye'de bu işin artık affı yok. Bu sistemden dolayı yapılan olumsuz her şeyde anında tribün kapatılıyor. Bu da güzel şey değil. İki kendini bilmezin yaptığı tezahürattan sonra tribündeki herkes Antalyaspor'u izlemekten mahrum bırakılıyor."

KUPANIN ÖNEMİ

Ziraat Türkiye Kupası'nda gruptaki ilk maçlarını yarın Giresunspor'a karşı oynayacaklarını belirten Başkan Gültekin Gencer, gruptan lider çıkmak istediklerini kaydetti. Ziraat Türkiye Kupası final maçının mayıs ayında Antalya Arena'da oynanacağını vurgulayan Başkan Gencer, şöyle devam etti:

"Bizim için kupanın önemi, final maçının Antalya'da oynanacak olması. Kupada finale kadar gidip yeni stadımızda, Antalya Arena'da final heyecanı yaşamak istiyoruz. Taaftarın Giresunspor'la oynayaağımız kupa maçında tribünleri doldurarak takımlarını desteklemeli." - Antalya

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Antalyaspor Başkanı Gencer: 'Kupada Final Oynamak İstiyoruz' - Son Dakika


Advertisement