Ardahan'da bir mahalle karantinaya alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ardahan'da bir mahalle karantinaya alındı

Ardahan\'da bir mahalle karantinaya alındı
14.04.2020 14:00

Ardahan'ın Damal ilçesindeki Mustafa Kemal mahallesi, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Ardahan'ın Damal ilçesindeki Mustafa Kemal mahallesi, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Vali Mustafa Masatlı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, söz konusu mahallenin, İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararınca karantinaya alındığını aktardı.

Mahallede tespit edilen bir Kovid-19 vakasından dolayı çalışmanın başladığını belirten Masatlı, "Vatandaşlarımızı Kovid-19 salgınından korumak ve hastalığın yayılmasını önlemek amacıyla ikinci bir değerlendirmeye kadar bu mahallemizde karantina uygulamasını başlattık." ifadesini kullandı.

Masatlı, mahallede sağlık ekiplerince de çalışma başlatıldığını sözlerine ekledi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Ardahan'da bir mahalle karantinaya alındı - Son Dakika


Advertisement