Gazeteciler Ahmet Şık ve Nedim Şener'in tahliyelerini değerlendiren Arınç: "Tahliyelerden sadece memnuniyet duyulur. 375 gündür içeride bulunmaları üzüntü vericidir" diye konuştu.
Son Dakika › Güncel › Arınç: 'Tahliyelerden Sadece Memnuniyet Duyulur' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.