Arnavutköy'de aç kalan koyunların yemini jandarma götürdü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Arnavutköy'de aç kalan koyunların yemini jandarma götürdü

Arnavutköy\'de aç kalan koyunların yemini jandarma götürdü
03.04.2020 18:20

Arnavutköy İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele tedbirleri kapsamında getirilen kısıtlama nedeniyle evden çıkamayan 70 yaşındaki Ruhşen Genç'in koyunlarına yem götürdü.

Arnavutköy İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele tedbirleri kapsamında getirilen kısıtlama nedeniyle evden çıkamayan 70 yaşındaki Ruhşen Genç'in koyunlarına yem götürdü.

Balaban köyünde yaşayan Genç, 65 ve üstündeki yaşlara uygulanan evden çıkma kısıtlaması nedeniyle dışarı çıkamayınca beslediği 35 koyun aç kaldı.

Genç, aç kalan koyunları için Arnavutköy İlçe Jandarma Komutanlığını arayarak, durumu bildirdi.

Talep üzerine harekete geçen jandarma ekipleri, istenilen yemleri tedarik ederek Ruhşen Genç'e teslim etti.

Yemleri alan Genç, jandarma ekiplerine teşekkür etti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Arnavutköy'de aç kalan koyunların yemini jandarma götürdü - Son Dakika


Advertisement