Bakan Soylu "Düzce'ye çok yakıştı" dedi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Soylu "Düzce'ye çok yakıştı" dedi

Bakan Soylu "Düzce\'ye çok yakıştı" dedi
08.04.2021 12:43  Güncelleme: 12:50

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, yeni konsept nüfus müdürlüklerinin Düzce'ye çok yakıştığını söyledi.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, yeni konsept nüfus müdürlüklerinin Düzce'ye çok yakıştığını söyledi.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, sosyal medya hesabında yeni konsept ile hizmete hazır hale getirilen Düzce Nüfus Müdürlüğünün görsellerini paylaştı. Bakan Soylu, paylaşıma "Düzce'ye yeni konsept Nüfus Müdürlüklerimiz yakıştı mı, çok yakıştı. Merkez ilçe ve 7 ilçe Nüfus Müdürlüğümüz yeni konseptle hizmete hazır" notunu düştü. - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Bakan Soylu 'Düzce'ye çok yakıştı' dedi - Son Dakika


Advertisement