
Bakan YILDIZ 'BİZİM ÇOCUKLAR' İFTAR YEMEĞİNDE
Enerji ve Tabii Kaynaklar bakanı Taner Yıldız, Kayseri Büyükşehir Belediyesi'nin yetim Çocukları Anma ve Anlama amacıyla düzenlediği 'Bizim Çocuklar' etkinliğine katılarak, çocuklarla iftar etti. Soma'daki yetimlerle ilk iftarı yaptığını belirten Bakan Yıldız, "Bizim en önemli yatırımımız çocuklarımızdır. Sosyal devlet olarak çocuklarımıza sahip çıkmaya gayret ediyoruz. Şu anda 906 sevgi evinde 5 bin çocuğumuza bakıyoruz" dedi. Çocuklarla hatıra fotografları çektiren Taner Yıldız, geceyi Kayseri'de geçirecek.
Son Dakika › Güncel › Bakan Yıldız; 'Karayip'deki Tabela Şirketinin 100 Milyon Dolarlık Davasını Kazandık' (2) - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.