Ekonomi Bakanı ve AK Parti Denizli Milletvekili 1'inci sıra adayı Nihat Zeybekci, 7 Haziran Pazar günü herkesin demokratik hakkını kullanmak için sandığa gitmesi gerektiğini söyledi.
Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, AK Partili Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan ve AK Parti İl Başkanı Şahin Tin ile birlikte Delikliçınar Meydanı'nda vatandaşlar ve esnaflarla birlikte kahvaltı yaptı. Nihat Zeybekci, kahvaltıda yaptığı konuşmada, "Pazar günü sandık başına gidiyoruz. Hangi partiye oy verirseniz verin, herkesin Denizli'nin çıkarlarını ön planda tutup oy kulanmasını rica ediyorum. Seçim günü hava güzel olursa pikniğe falan gitmeyin. Lütfen herkes oyunu kullansın" diye konuştu.Zeybekci, kahvaltının ardından mahallelerde seçim çalışmasına katıldı..
DENİZLİ/DHA
(Tür: Yurt)
Son Dakika › Güncel › Bakan Zeybekci'den 'Sandığa Gidin' Çağrısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.