Bakanlar Kurulu toplantısı Çankaya Köşkü'nde gerçekleşti. Başbakan Binali Yıldırım, tarafından toplanan Bakanlar Kurulu'ndan servis edilen fotoğraf dikkat çekti.
İLK'LERİN FOTOĞRAFI
Başbakanlık tarafından servis edilen fotoğrafta İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ilk kez yer aldı. Fotoğrafın ayrıca, Kabine üyelerinin Bakanlar Kurulu'nda eksiksiz yer aldığı ilk kare olduğu öğrenildi.
Başbakan Yıldırım'ın kabine üyeleri ile toplantı başında teker teker selamlaşması da objektiflere yansıdı.
Son Dakika › Güncel › Bakanlar Kurulu'nda İlk'lerin Fotoğrafı! Soylu Kareye Girdi, Kabine Eksiksiz Toplandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.