Başbakan Binali Yıldırım, Erzincanlılar Buluşmasına Klasik Otomobille Gitti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Binali Yıldırım, Erzincanlılar Buluşmasına Klasik Otomobille Gitti

12.04.2017 11:32

Istanbul DHABaşbakan Binali Yıldırım, dün akşam İstanbul'da katıldığı "Erzincanlılar Buluşması"na klasik otomobille gitti.

Istanbul DHA

Başbakan Binali Yıldırım, dün akşam İstanbul'da katıldığı "Erzincanlılar Buluşması"na klasik otomobille gitti.

Yıldırım'ın uçağı akşam saatlerinde Atatürk Havalimanı'na indi. Başbakan Yıldırım'ı burada "24" plakalı klasik otomobil bekliyordu.

Başbakan Binalı Yıldırım ve eşi Semiha Yıldırım klasik otomobilin arka koltuğuna bindi. Başbakan Yıldırım, Sinan Erdem Spor Salonu'ndaki "Erzincanlılar Buluşması"na bu araçla gitti.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Başbakan Binali Yıldırım, Erzincanlılar Buluşmasına Klasik Otomobille Gitti - Son Dakika


Advertisement