Başkan Büyükkılıç İtfaiyecilik Haftası'nda Personeliyle Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Büyükkılıç İtfaiyecilik Haftası'nda Personeliyle Buluştu

Başkan Büyükkılıç İtfaiyecilik Haftası\'nda Personeliyle Buluştu
02.10.2024 15:21

Kayseri'de Başkan Büyükkılıç, itfaiye personeliyle 98. kuruluş yılını kutladı ve başarılar diledi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, İtfaiyecilik Haftası kapsamında itfaiye personeliyle buluştu.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Başkan Büyükkılıç, Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığını ziyaret ederek itfaiye erleriyle bir araya geldi.

Personelin haftasını ve Kayseri itfaiyesinin 98'inci kuruluş yıl dönümünü kutlayan Büyükkılıç, 17 istasyon, 56 araç ve 320 personelle fedakarca gayret gösteren itfaiye ekiplerine kolaylık diledi.

Yeni personelle teşkilatın daha da güçlendiğini vurgulayan Büyükkılıç, "Yeni dönemde itfaiyemizi güçlendirdiğimiz ekibimizle daha dinamik bir şekilde hizmete devam diyoruz. Cenab-ı Allah sizlerden razı olsun. Gününüz hayır, haftanız kutlu olsun." ifadelerini kullandı.

İtfaiyeci yeminini izleyen Büyükkılıç, personelle hatıra fotoğrafı çektirdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Başkan Büyükkılıç İtfaiyecilik Haftası'nda Personeliyle Buluştu - Son Dakika


Advertisement