
Kaş Belediye Başkanı Mutlu Ulutaş, "10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü" dolayısıyla Anadolu Ajansı (AA) Antalya Bölge Müdürlüğünü ziyaret etti.
Başkan Ulutaş, ziyarette, AA Antalya Bölge Müdürü Mustafa Yıldırım ve gazetecilerin gününü kutladı.
Ziyarette, Kaş Belediyesi ile AA'nın ilçenin tanıtımına yönelik yapabileceği iş birliği konuşuldu.
Son Dakika › Güncel › Başkan Ulutaş, AA Antalya Bölge Müdürlüğünü ziyaret etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.