Başkan Yıldız, sporcuları kabul etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Yıldız, sporcuları kabul etti

Başkan Yıldız, sporcuları kabul etti
29.02.2020 10:22

Kağızman Belediye Başkanı Nevzat Yıldız, Ordu'da düzenlenen Genç Erkekler Türkiye Boks Şampiyonası'na katılan sporcuları kabul etti.

Kağızman Belediye Başkanı Nevzat Yıldız, Ordu'da düzenlenen Genç Erkekler Türkiye Boks Şampiyonası'na katılan sporcuları kabul etti.

Dereceye giren Halk Eğitim Merkezi Boks Takımı sporcularını kutlayan Yıldız, başarılarından dolayı hediye takdim etti.

Başkan Yıldız, gazetecilere yaptığı açıklamada, elde edilen başarıların bundan sonraki dönemde de devam edeceğine inandığını belirterek, sporcuların başarısı için her türlü imkanın da Kağızman Belediyesi tarafından sağlanacağını söyledi.

Kağızman Halk Eğitim Boks Antrenörü Erdoğan Su da göreve başladığından beri sporcuların ilk başarı sevincine şahit olmanın mutluluğunu yaşadığını ifade ederek, dereceye giren sporcuları ile diğer öğrencileri özverili çalışmalarından dolayı kutladı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Başkan Yıldız, sporcuları kabul etti - Son Dakika


Advertisement