Başkentlilerin Ağzı Kızılay Meydanı'nda Dağıtılan Safranbolu Lokumuyla Tatlandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkentlilerin Ağzı Kızılay Meydanı'nda Dağıtılan Safranbolu Lokumuyla Tatlandı

17.05.2016 16:19

Karabüklüler Vakfı’nın üyeleri Ankaralılara Safranbolu lokumu ikram etti.

Karabüklüler Vakfı'nın üyeleri Ankaralılara Safranbolu lokumu ikram etti. Kızılay meydanında dağıtılan içinde çeyrek altın bulunan Safranbolu lokumuna Başkentliler büyük ilgili gösterdi.

Atatürk Kültür Merkezi'nde 19-22 Mayıs 2016 tarihleri arasında düzenlenen olan Karabük Günleri kapsamında Karabüklüler Vakfı tarafından ilginç bir tanıtımın etkinliği yapıldı. Karabüklüler Vakfı tarafından etkinliği tanıtım için Kızılay Meydanı'nda kilolarca Safranbolu lokumu dağıtıldı. Dağıtılan lokumunun bir özelliğinde içinde çeyrek altın bulunmasıydı. Yedikleri lokumdan çeyrek altın çıkan Ankaralılar 'Hem ağzımız tatlandı hem de cebimiz" dediler. - ANKARA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Başkentlilerin Ağzı Kızılay Meydanı'nda Dağıtılan Safranbolu Lokumuyla Tatlandı - Son Dakika


Advertisement