Beşiktaş'ın Fransa kulüplerinden Olympique Lyonnais'a 8.5 milyon Euro'ya sattığı Brezilyalı defans oyuncusu Marcelo Antonio Guades Filho Lyon'a gitti Marcelo, eşi ile birlikte Atatürk Havalimanı Dış Hatlar gidiş katına geldi burada Check-in işlemlerini yapan Brezilyalı oyuncu havalimanında gazetecilere açıklamalarda bulundu. Brezilyalı futbolcu, "Beşiktaş taraftarı şampiyonluğu hakeden büyük bir taraftar. Türkiye'yi özleyeceğim. Herkese teşekkür ederim" dedi. Gazetecilerin, Türkçe "Elveda Beşiktaş" demesini istemesi üzerine ise "Herkese güle güle" diyerek Türkiye'ye veda etti.
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ:
------------------------------
Marcelo yürüyüş görüntüsü
Marcelo check-in işlemi yapması görüntüsü
Marcelo röp.
Marcelo eşi ile yürüyüş görüntüsü
Genel ve detay görüntü
HABER-KAMERA: Hüseyin ASLIYÜCE - Dan
Son Dakika › Güncel › Beşiktaş'ın, Lyon'a Sattığı Brezilyalı Oyuncu, İstanbul'a Veda Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.