Bingöl'de cezaevinde masa tenisi turnuvası düzenlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bingöl'de cezaevinde masa tenisi turnuvası düzenlendi

Bingöl\'de cezaevinde masa tenisi turnuvası düzenlendi
21.05.2024 16:07

Bingöl'de Gençlik Haftası kapsamında cezaevinde masa tenisi turnuvası düzenlendi. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlikte, mahkumlar dostluk ve dayanışma içinde keyifli vakit geçirdi. Turnuva, gençlerin sosyal etkileşimlerini artırmak ve rehabilitasyon süreçlerine katkıda bulunmayı amaçladı.

Bingöl'de Gençlik Haftası kapsamında cezaevinde masa tenisi turnuvası organize edildi.

Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, cezaevinin bahçesinde düzenlenen etkinlikte mahkumların keyifli vakit geçirmesi sağlandı.

Etkinlikte, dostluk ve dayanışma aynı zamanda sporun önemini ortaya koyuldu, gençlerin sosyal etkileşimlerini artırmak ve rehabilitasyon süreçlerine katkıda bulunması amaçlandı.

Mahkumlar arasında dostluğun hakim olduğu turnuvada, olumlu bir atmosfer oluşturuldu.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bingöl'de cezaevinde masa tenisi turnuvası düzenlendi - Son Dakika


Advertisement