Birleşmiş Milletler (BM) ve ABD'nin, Filipinler'den, Golan Tepeleri'ndeki askerlerini geri çekmemesini istediği bildirildi.
Filipinler Dışişleri Bakanı Albert del Rosario, BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun ve ABD Dışişleri Bakanı John Kerry'nin, Manila yönetimine, Golan Tepeleri'ndeki 300 askerini geri çekmemesi çağrısında bulunduğunu belirtti.
Diplomatların son görüşmelerde konuya ilişkin başvuruyu kendisine ilettiğini kaydeden del Rosario, Filipinli askerlerin güvenliği için ek önlemler alınmaması durumunda birliğin geri çekilmesinin planlandığını söyledi.
Del Rosario ayrıca, bazı Filipinli askerlerin Golan Tepeleri'nde alıkonulmasının ardından bölgedeki Filipinli BM Barış Gücü'nün geri çekilmesini tavsiye ettiğini ifade etti.
Golan Tepeleri'ndeki Filipinli askerler, yeni bir birlikle yer değiştirecekleri 3 Ağustos'a kadar bölgede kalacak. - Ankara
Son Dakika › Güncel › BM ve Abd, Filipinler'den Golan Tepeleri'ndeki Askerlerini Çekmemesini İstedi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.