BM ve Abd, Filipinler'den Golan Tepeleri'ndeki Askerlerini Çekmemesini İstedi - Son Dakika
Son Dakika Logo

BM ve Abd, Filipinler'den Golan Tepeleri'ndeki Askerlerini Çekmemesini İstedi

19.06.2013 17:44

Birleşmiş Milletler (BM) ve ABD'nin, Filipinler'den, Golan Tepeleri'ndeki askerlerini geri çekmemesini istediği bildirildi.

Birleşmiş Milletler (BM) ve ABD'nin, Filipinler'den, Golan Tepeleri'ndeki askerlerini geri çekmemesini istediği bildirildi.

Filipinler Dışişleri Bakanı Albert del Rosario, BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun ve ABD Dışişleri Bakanı John Kerry'nin, Manila yönetimine, Golan Tepeleri'ndeki 300 askerini geri çekmemesi çağrısında bulunduğunu belirtti.

Diplomatların son görüşmelerde konuya ilişkin başvuruyu kendisine ilettiğini kaydeden del Rosario, Filipinli askerlerin güvenliği için ek önlemler alınmaması durumunda birliğin geri çekilmesinin planlandığını söyledi.

Del Rosario ayrıca, bazı Filipinli askerlerin Golan Tepeleri'nde alıkonulmasının ardından bölgedeki Filipinli BM Barış Gücü'nün geri çekilmesini tavsiye ettiğini ifade etti.

Golan Tepeleri'ndeki Filipinli askerler, yeni bir birlikle yer değiştirecekleri 3 Ağustos'a kadar bölgede kalacak. - Ankara

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel BM ve Abd, Filipinler'den Golan Tepeleri'ndeki Askerlerini Çekmemesini İstedi - Son Dakika


Advertisement