TEM Otoyolu'nun Bolu Batı Kavşağı, aydınlatma direklerini yenileme çalışması nedeniyle 5-6 Eylül tarihlerinde 2 gün ulaşıma kapatılacak.
Bolu Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamada, "Anadolu Otoyolu'nun Bolu Batı Kavşağı bölümünde aydınlatma direklerinin değişim çalışması başlaması nedeniyle TEM Otoyolu'nun İstanbul-Ankara istikameti otoyol çıkışı, 5-6 Eylül tarihleri arasında 2 gün trafiğe kapatılacaktır. Kavşağın kapatılması sırasında Abant Kavşağı'nda gerekli uyarı levhaları ile sürücüler bilgilendirilecektir. Kapatılan yol kesiminde trafik işaret ve işaretçilerine uyulması hususunda sürücülerin dikkatli olması gerekmektedir" denildi. - BOLU
Son Dakika › Güncel › Bolu Tem Otoyolu Batı Kavşağı 2 Gün Ulaşıma Kapatılacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.