Bozay, Kişinev'de Moldova Konferansı'na Katıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bozay, Kişinev'de Moldova Konferansı'na Katıldı

18.09.2024 12:51

Dışişleri Bakan Yardımcısı Bozay, Moldova Ortaklık Platformu 5. Bakanlar Konferansı'na katıldı.

Dışişleri Bakan Yardımcısı ve Avrupa Birliği (AB) Başkanı Büyükelçi Mehmet Kemal Bozay, Moldova'nın başkenti Kişinev'de "Moldova Ortaklık Platformu 5. Bakanlar Konferansı"na katıldı.

Dışişleri Bakanlığının X sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Bakan Yardımcısı ve AB Başkanı Büyükelçi Mehmet Kemal Bozay, Kişinev'de Moldova Ortaklık Platformu 5. Bakanlar Konferansı'na katıldı. Stratejik ortağımız Moldova'ya desteğimiz devam edecek." ifadelerine yer verildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bozay, Kişinev'de Moldova Konferansı'na Katıldı - Son Dakika


Advertisement