Konya'da bir camiden elektrik süpürgesi ve mutfak tüpü çalan zanlı, yakalandı.
Merkez Karatay ilçesi Kerim Dede Mahallesi'ndeki bir camiden elektrik süpürgesi ve mutfak tüpünün çalınması üzerine soruşturma başlatıldı.
Polis, güvenlik kamerasına yansıyan olayda zanlının Mustafa S. (22) olduğunu belirledi. Mustafa S, elektrik süpürgesini satmaya çalıştığı merkez Karatay ilçesinde yakalandı.
Zanlı, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.
Muhabir: Metin Bolat/ Rıfat Yerlikaya
Yayıncı: Hızır Hacısalihoğlu - KONYA
Son Dakika › Güncel › Camiden Elektrik Süpürgesi ve Tüp Çalındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.