İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın, Önleyici Hizmet Şube Müdürlüğü'nde görev yapan polislerin Fatih'te, Ahmet Koca isimli bir kişiyi dövmesiyle ilgili gazetecilerin sorularını yanıtladı. Çapkın, "Polis hizmet ederken müşfik olmalı, halka müşfik davranmak zorunda . Onların hizmetinde olduğunu asla unutmamak zorunda. Bunun dışında bir olayla karşılaştık üzüldük, çok üzüldük. Ondan dolayı 5 polis memurunu işten el çektirdik. Tahkikatlar da sürüyor" dedi. - İstanbul/ Fatih
Son Dakika › Güncel › Çapkın'dan, Dayak Açıklaması: Polis Müşfik Olmalı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.