Çapkın'dan, Dayak Açıklaması: Polis Müşfik Olmalı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çapkın'dan, Dayak Açıklaması: Polis Müşfik Olmalı

Çapkın\'dan, Dayak Açıklaması: Polis Müşfik Olmalı
20.06.2012 17:41

İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın, Önleyici Hizmet Şube Müdürlüğü'nde görev yapan polislerin Fatih'te, Ahmet Koca isimli bir kişiyi dövmesiyle ilgili gazetecilerin sorularını yanıtladı.

İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın, Önleyici Hizmet Şube Müdürlüğü'nde görev yapan polislerin Fatih'te, Ahmet Koca isimli bir kişiyi dövmesiyle ilgili gazetecilerin sorularını yanıtladı. Çapkın, "Polis hizmet ederken müşfik olmalı, halka müşfik davranmak zorunda . Onların hizmetinde olduğunu asla unutmamak zorunda. Bunun dışında bir olayla karşılaştık üzüldük, çok üzüldük. Ondan dolayı 5 polis memurunu işten el çektirdik. Tahkikatlar da sürüyor" dedi. - İstanbul/ Fatih

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Çapkın'dan, Dayak Açıklaması: Polis Müşfik Olmalı - Son Dakika


Advertisement