Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Anayasa Mahkemesi
Başkanlığına yeniden seçilen Prof. Dr. Zühtü Arslan'ı tebrik etti.
Cumhurbaşkanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre Cumhurbaşkanı Erdoğan, Anayasa Mahkemesi Başkanlığına yeniden seçilen Prof. Dr. Zühtü Arslan'a bir telgraf göndererek tebrik etti ve başarılarının devamını diledi. - ANKARA
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Erdoğan, Anayasa Mahkemesi Başkanlığına Yeniden Seçilen Arslan'a Tebrik - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.