
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "( Mısır'la ilişkiler) Temennim odur ki önce bakanlarımızla başlayan bir süreci, daha sonra inşallah üst düzey görüşmelerle iyi noktaya taşıyalım istiyoruz."
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Erdoğan: '(Mısır'la ilişkiler) Temennim odur ki önce bakanlarımızla başlayan bir süreci, daha sonra inşallah üst düzey görüşmelerle iyi... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.