Cumhurbaşkanı Gül: "Eşli Resepsiyon Normal Olanıdır" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cumhurbaşkanı Gül: "Eşli Resepsiyon Normal Olanıdır"

Cumhurbaşkanı Gül: "Eşli Resepsiyon Normal Olanıdır"
23.04.2012 21:03

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle gerçekleştirilen resepsiyonun eşli olarak verilmesini, "Eşli resepsiyon normal olanıdır" sözleriyle değerlendirdiCumhurbaşkanı Abdullah Gül, 23 Nisan Ulusal...

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle gerçekleştirilen resepsiyonun eşli olarak verilmesini, "Eşli resepsiyon normal olanıdır" sözleriyle değerlendirdiCumhurbaşkanı Abdullah Gül, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle verilen resepsiyonun eşli olarak gerçekleştirilmesini, "Eşli resepsiyon normal olanıdır" sözleriyle değerlendirdi.

Resepsiyona yalnız gelen Cumhurbaşkanı Gül, davetlilerle tokalaştı ve bir süre sohbet etti. Bu arada gazetecilerin sorularını kalabalık nedeniyle kabul etmeyen Gül, "Çıkışta" dedi. Yaklaşık yarım saat kadar resepsiyonda kalan Cumhurbaşkanı Gül, çıkışta soruları cevapladı. Eşli 23 Nisan resepsiyonunu nasıl değerlendirdiği sorulan Gül, "Eşli resepsiyon normal olanıdır" derken, Nuri El Maliki'nin açıklamalarına da " Türkiye'nin hiçbir zaman gizli bir ajandası olmadı. Türkiye bölgede sadece huzur istiyor" sözleriyle cevap verdi.

CHP ve BDP'nin resepsiyona katılmamasını da değerlendiren Gül, "Meclisteki tüm gruplar olmalıydı" derken, BDP yöneticilerinin ABD ziyaretine ilişkin soruları da şöyle cevapladı:

"Öyle görmemek lazım. Biliyorsunuz bütün partiler zaman zaman Avrupa'da, ABD'de kendilerini daha iyi anlatmak için gayret sarfederler. Bunu çok ayrıcalıklı bir olay gibi görmemeniz gerekir. Bütün partilerin, hepsinin vaktiyle ben de milletvekiliyken defalarca gitmişimdir. Dünya kamuoyu da artık Türkiye'yi çok iyi takip ediyor. Bu açıdan böyle görmek gerekir. Orada nitekim Büyükelçimiz de ağırlayacak, Büyükelçiliğimize uğrayacaklar. Dolayısıyla bunları illegal bir faaliyet gibi görmemek gerekir." - Ankara

Kaynak: ANKA

Son Dakika Güncel Cumhurbaşkanı Gül: 'Eşli Resepsiyon Normal Olanıdır' - Son Dakika


Advertisement