Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nün başkanlığına seçilen Fikret Orman'a telgraf göndererek başarılar diledi.
Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Gül, Fikret Orman'a telgraf göndererek tebrik etti ve başarılar diledi. - Ankara
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Gül, Fikret Orman'a Başarılar Diledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.