Dha İstanbul - Cumhurbaşkanı Erdoğan Oy Kullandıktan Sonra Ev Yapımı Çikolata Satın Aldı... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Dha İstanbul - Cumhurbaşkanı Erdoğan Oy Kullandıktan Sonra Ev Yapımı Çikolata Satın Aldı...

16.04.2017 14:12

Haber: Özgür ALTUNCU / Kamera: İdris TİFTİKCİ, İstanbulDHACumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan oylarını kullandıktan sonra Kısıklı'daki evlerine hareket etti.

Haber: Özgür ALTUNCU/ Kamera: İdris TİFTİKCİ, İstanbulDHA

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan oylarını kullandıktan sonra Kısıklı'daki evlerine hareket etti. Erdoğan çifti evlerinin yakınında açılan bir pastaneye uğrayıp alışveriş yaptı. Emine Erdoğan ev yapılı çikolata ve kurabiye satın aldı. Ödemeyi Cumhurbaşkanı Erdoğan yaptı.

TARABYA'DAN TAKİP EDECEK

Bir saat kadar Kısıklı'daki evlerinde dinlenen Erdoğan çifti öğleden sonra Tarabya Köşkü'ne geçti. Cumhurbaşkanı Erdoğan Kısıklı'dan ayrılırken evinin önünde bekleyen kalabalıkla makam aracının içinden kısa bir süre sohbet etti. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın seçim sonuçlarını Tarabya Köşkü'nden takip edeceği öğrenildi.

Görüntü Dökümü: ( ÖZEL GÖRÜNTÜLERLE)

Erdoğan çiftinin pastanedeki görüntüler (Cep telefonu görüntüsü )

Cumhurbaşkanının cüzdanından para çıkarması ( Cep telefonu görüntüsü )

Detaylar

Cumhurbaşkanının Kısıklı'dan ayrılması, kalabalıkla sohbet etmesi

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Dha İstanbul - Cumhurbaşkanı Erdoğan Oy Kullandıktan Sonra Ev Yapımı Çikolata Satın Aldı... - Son Dakika


Advertisement