27 Öğrenci, Doğumgünü Pastası Yediklerine Yiyeceklerine Pişman Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

27 Öğrenci, Doğumgünü Pastası Yediklerine Yiyeceklerine Pişman Oldu

27 Öğrenci, Doğumgünü Pastası Yediklerine Yiyeceklerine Pişman Oldu
23.12.2015 14:07  Güncelleme: 15:03

Batman'da 27 kız öğrenci, doğumgünü kutlamasında yedikleri yaş pasta yüzünden zehirlendi. Çeşitli hastanelere kaldırılan öğrencilerin durumları iyi.

Batman'da Mehmet Şimşek Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde eğitim gören 27 kız öğrenci yedikleri yaş pasta yüzünden zehirlendi. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

YEDİKLERİ YAŞ PASTADAN ZEHİRLENDİLER

Edinilen bilgilere göre, kent merkezinde bulunan Mehmet Şimşek Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde eğitim gören öğrenciler, bir arkadaşlarının doğum günü nedeniyle yaş pasta aldı. Kutlamanın ardından pastayı yiyen 27 öğrenci zehirlendi.

ÇEŞİTLİ HASTANELERE KALDIRILDILAR

Okula çağrılan ambulanslarla çeşitli hastanelere kaldırılan öğrenciler tedavi altına alınırken, durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel 27 Öğrenci, Doğumgünü Pastası Yediklerine Yiyeceklerine Pişman Oldu - Son Dakika


Advertisement