
Batman'da Mehmet Şimşek Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde eğitim gören 27 kız öğrenci yedikleri yaş pasta yüzünden zehirlendi. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.
YEDİKLERİ YAŞ PASTADAN ZEHİRLENDİLER
Edinilen bilgilere göre, kent merkezinde bulunan Mehmet Şimşek Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde eğitim gören öğrenciler, bir arkadaşlarının doğum günü nedeniyle yaş pasta aldı. Kutlamanın ardından pastayı yiyen 27 öğrenci zehirlendi.
ÇEŞİTLİ HASTANELERE KALDIRILDILAR
Okula çağrılan ambulanslarla çeşitli hastanelere kaldırılan öğrenciler tedavi altına alınırken, durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Son Dakika › Güncel › 27 Öğrenci, Doğumgünü Pastası Yediklerine Yiyeceklerine Pişman Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.