Doktor Çalıştığı Hastanede İntihara Kalkıştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Doktor Çalıştığı Hastanede İntihara Kalkıştı

Doktor Çalıştığı Hastanede İntihara Kalkıştı
06.09.2016 18:37

Adıyaman’da bir doktor, görev yaptığı sahra hastanesinde boğazını keserek intihar teşebbüsünde bulundu.

Adıyaman'da bir doktor, görev yaptığı sahra hastanesinde boğazını keserek intihar teşebbüsünde bulundu.

Edinilen bilgiye göre, çadırkentte bulunan sahra hastanesinde görevli Pratisyen Doktor E.Ö. (26), ailevi sorunlarından dolayı eline aldığı kesici aletle hastanede boğazını keserek intihar teşebbüsünde bulundu. 112 Acil Servis ekiplerince ilk müdahalesi yapılan yaralı doktor, ambulansla Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan doktorun sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor. - ADIYAMAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Doktor Çalıştığı Hastanede İntihara Kalkıştı - Son Dakika


Advertisement