Hatay'ın Dörtyol ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ile Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında bisiklet turu düzenlendi.
Nazmiye Muratlı Gençlik Merkezince düzenlenen etkinliğe, çok sayıda bisikletli katıldı.
Gençlik Merkezi önünde toplanan bisikletliler, ilçe merkezinde tur attı.
Grup daha sonra İlk Kurşun Müzesini ziyaret etti.
Son Dakika › Güncel › Dörtyol'da Gençlik Haftası kapsamında bisiklet turu düzenlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.