Düzce Belediyesi tarafından, içme suyu ana isale hattında genel bakım ve onarım çalışması yapıldığı bildirildi.
Belediyeden yapılan açıklamada, çalışmalar nedeniyle merkez mahallere 10 saat süreyle su verilemediği belirtildi.
Açıklamada, Fen İşleri, Su ve Kanalizasyon ile Destek Hizmetleri müdürlüklerinin ortak çalışması ile gece boyunca süren çalışmalar sabaha karşı tamamlandığı ve şehre yeniden su verildiği kaydedildi.
Son Dakika › Güncel › Düzce'de İçme Suyu Bakım Onarım Çalışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.