Düzce Valisi Adnan Yılmaz, Fenerbahçe Topuk Yaylası Kamp ve Dinlenme Tesisleri'ni Düzce'ye ve Türk sporuna kazandıran başta Fenerbahçe Başkanı olmak üzere Yönetim Kurulu Üyelerine ve bu tesiste emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerini iletti.
Vali Yılmaz bu konuşmanın ardından teknik direktör Ersun Yanal ve futbolcularla hatıra fotoğrafı çektirdi.
Son Dakika › Güncel › Düzce Protokolü, Fenerbahçe Kampını Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.