Düzce Protokolü, Fenerbahçe Kampını Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düzce Protokolü, Fenerbahçe Kampını Ziyaret Etti

Düzce Protokolü, Fenerbahçe Kampını Ziyaret Etti
17.07.2013 15:48  Güncelleme: 11:10

Sabah saatlerinde gerçekleştirilen antrenman sırasında yapılan ziyarette Vali Adnan Yılmaz, teknik direktör Ersun Yanal'a çiçek ve şilt hediye etti.

Düzce Valisi Adnan Yılmaz, Fenerbahçe Topuk Yaylası Kamp ve Dinlenme Tesisleri'ni Düzce'ye ve Türk sporuna kazandıran başta Fenerbahçe Başkanı olmak üzere Yönetim Kurulu Üyelerine ve bu tesiste emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerini iletti.

Vali Yılmaz bu konuşmanın ardından teknik direktör Ersun Yanal ve futbolcularla hatıra fotoğrafı çektirdi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Düzce Protokolü, Fenerbahçe Kampını Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement