Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Tarabya'daki minibüs durağında esnafla sohbet etti. Erdoğan, Esnafa "G20'yi izlediniz mi?" diye sordu. Esnafın "İzledik, ip gibi dizdiniz Cumhurbaşkanım" cevabı Erdoğan'ı gülümsetti.
MİNİBÜSÇÜLERLE SOHBET ETTİ
Yıldız Sarayı Mabeyn Köşkü'ndeki çalışmalarının ardından Sarıyer'deki Huber Köşkü'ne hareket eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, yol üzerindeki Tarabya Minibüs Durağı önünde aracını durdurdu.
Makam otomobilinden inen Erdoğan, çevresine toplanan minibüsçüler ile bir süre sohbet etti.
ESNAFTAN G20'YE TAM NOT: İP GİBİ DİZDİNİZ
Esnafa Antalya'da düzenlenen G20 Liderleri Zirvesi'ni nasıl bulduğunu soran Erdoğan, "Çok beğendik, muhteşemdi başkanım" yanıtını aldı. Esnaflardan birinin "İzledik, ip gibi dizdiniz Cumhurbaşkanım" demesi dikkat çekti.
"İNŞALLAH DAHA İYİ OLACAK"
Cumhurbaşkanı Erdoğan ise "İnşallah daha iyi olacak. Siz bizim arkamızda böyle dimdik durun daha iyi olacak." dedi.
HATIRA FOTOĞRAFI ÇEKTİRDİ
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, minibüs esnafıyla fotoğraf çektirdikten sonra Huber Köşkü'ne geçti.
Son Dakika › Güncel › Esnaftan G20'yi Soran Erdoğan'a Cevap: İp Gibi Dizdiniz - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.