Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmeleri - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmeleri

10.01.2015 15:28

Kentte, kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 9 kişi tedavi altına alındı.

Eskişehir'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından 9 kişi zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, Sütlüce Mahallesi Emirganlılar Sokak'taki bir evde yaşayan Kadir (86), Necati (43), Beyza (5) ve Sevin Konyar (35) rahatsızlandı. Sobadan sızan gazdan etkilenen Konyar ailesi, yakınlarının haber verdiği 112 Acil Servis ekipleri tarafından Yunus Emre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kurtuluş Mahallesi Orta Sokak'taki bir evde yaşayan Ahmet İbrahim (5) ile babası Muhammed İbrahim de karbonmonoksit zehirlenmesi şüphesiyle Eskişehir Devlet Hastanesi'nde tedaviye alındı.

Öte yandan, Hızırbey Mahallesi Şehit Astsubay İsmail Tetik Sokak'taki bir sitede ikamet eden Serpil Çakır (48), Derya Özkaya (19) ile Nimet Özkaya (23), kömür kazanından sızan dumandan etkilendi. Söz konusu 3 kişi, ihbar üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı.

Kentteki çeşitli hastanelerde karbonmonoksit zehirlenmesi teşhisiyle tedavi altına alınan 9 kişinin hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi. - Eskişehir

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmeleri - Son Dakika


Advertisement