Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi

23.12.2015 16:19

Eskişehir’in Odunpazarı ilçesinde yaşayan 2 kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Eskişehir'in Odunpazarı ilçesinde yaşayan 2 kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Edinilen bilgiye göre Odunpazarı İlçesi Sevinç Mahallesinde gece saatlerinde Y.K. ile kızı E.N.K., ikamet ettikleri evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Yakınları durumu fark ederek 112 Acil Sağlık ekiplerini bilgilendirdi. Kısa sürede olay yerine gelen sağlık ekipleri, olay yerinde yaptıkları ilk müdahalenin ardından yaralıları Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırdılar.

Hastanede tedavi altına alınan Y.K. ile E.N.K.'nın hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement