Eskişehir'in Odunpazarı ilçesinde yaşayan 2 kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.
Edinilen bilgiye göre Odunpazarı İlçesi Sevinç Mahallesinde gece saatlerinde Y.K. ile kızı E.N.K., ikamet ettikleri evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Yakınları durumu fark ederek 112 Acil Sağlık ekiplerini bilgilendirdi. Kısa sürede olay yerine gelen sağlık ekipleri, olay yerinde yaptıkları ilk müdahalenin ardından yaralıları Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırdılar.
Hastanede tedavi altına alınan Y.K. ile E.N.K.'nın hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Güncel › Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.