ESO Başkanı Kesikbaş'ın testi pozitif çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

ESO Başkanı Kesikbaş'ın testi pozitif çıktı

ESO Başkanı Kesikbaş\'ın testi pozitif çıktı
27.03.2021 14:23  Güncelleme: 14:31

ESKİŞEHİR Sanayi Odası (ESO) Yönetim Kurulu Başkanı Celalettin Kesikbaş'ın görülen belirtiler üzerine yapılan Covid-19 testi pozitif çıktı.

ESKİŞEHİR Sanayi Odası (ESO) Yönetim Kurulu Başkanı Celalettin Kesikbaş'ın görülen belirtiler üzerine yapılan Covid-19 testi pozitif çıktı.

Eskişehir Sanayi Odası (ESO) Yönetim Kurulu Başkanı Celalettin Kesikbaş'a görülen belirtiler üzerine hastanede yapılan Covid-19 testi pozitif çıktı. Evde tedaviye alınan Kesikbaş'ın sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. Kesikbaş'ın PCR testinin pozitif çıktığı ESO tarafından sosyal medyadan "Kendisi izole durumda ve sağlık durumu iyidir. Geçmiş olsun dileklerimizi sunuyor, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz" sözleriyle duyuruldu.


Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel ESO Başkanı Kesikbaş'ın testi pozitif çıktı - Son Dakika


Advertisement