Fenerbahçe Otobüsüne Yönelik Silahlı Saldırı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fenerbahçe Otobüsüne Yönelik Silahlı Saldırı

05.04.2015 17:35

İçişleri Bakanı Sebahattin Öztürk, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ı telefonla arayarak geçmiş olsun dileklerini iletti.

İçişleri Bakanı Sebahattin Öztürk, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ı telefonla arayarak geçmiş olsun dileklerini iletti.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Öztürk, Fenerbahçe kafilesini taşıyan otobüse yapılan silahlı saldırı nedeniyle Yıldırım'ı telefonla aradı.

Geçmiş olsun dileklerini ileten Bakan Öztürk, saldırıyı kınayarak, bu ve benzeri şiddet eylemlerine karşı ortak tavır alınmasının önemini vurguladı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Fenerbahçe Otobüsüne Yönelik Silahlı Saldırı - Son Dakika


Advertisement